دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

دانلودکرک بازی ها

دانلود بازی برای XBOX

دانلود بازی برای PC

دانلود بازی برای PS3

دانلود بازی برای PSP وراهنما نصب فریمورها

دانلود بازی برای PS2

دانلود بازی فلش و کم حجم

دانلود بازی برای انواع موبایل(اندروید_آیفون_آیپد_جاوا_سیمبین3و....)

دانلود آپدیت بازیها

رفع انواع مشکلات بازی

دانلود تریلر و ترینر بازیها

دانلود سیو بازی ها

راهنمای قدم به قدم بازی ها

رمز بازی های PC و تمام کنسول ها

اخبار بازی

نقد وبررسی بازی

دانلود نسخه رسمی ویندوز 8

برنامه های مورد نیاز بازیها

دانلود بازی برای Kinect

دانلود بازی برای Move PS3

آپدیت های سالانه کنسول XBOX

بازی های آنلاین

دانلود برنامه برای موبایل {جاوا}

دانلود بازی برای سیستم عامل مک

متفرقه

دانلود آپدیت کارت گرافیک

دانلود تولبار اختصاصی آمیتیس گیم

دانلود برنامه های کامپیوتری

لینک دوستان

لوکس موزیک

شیک چت شیک ترین چت روم ایرانی

دانلود نرم افزار و بازی آندروید و جاوا*عکس و...

بازی سنتر

دانلود بازی های فوق فشرده بروز شده

بزرگترین سایت دانلود آهنگ

جدید ترین بازی های فوق فشرده

نماز

وبلاگ رسمی دیی امید

بهترین وبلاگ دانلود موزیک

برترین بازی های دنیا

بهترین موزیک

دانلود فیلم و آهنگ و بازی و برنامه

دانلود بازی با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود و سرگرمی

اموزشکده

جزیره کامپیوتر

بزرگترين وبلاگ دانلود فيلم و كليپ

دانلود آهنگ/بیت/تکست رایگان/بیوگرافی رپر ها /گروه پلاک-1/و...

king Ramtin-دانلود آهنگ

کلوپ هواداران پرهام ابراهیمی

دانلودهـــــا

از همه رنگ

جايزه ي رايگان رايگان

dostدوستیابیyabi

عکس+عکس+18

افزایش تضمینی بازدید - افزایش پیج رنک

بهترین وبلاگ دانلود بازی

سیاره دانلود

تی نیوز(اخبارفناوری)

خنده بازار

همه چیز در مورد بازی

تفریح و سرگرمی

وبلاگی حاوی همه مطالب

مغازه ی دانلود موزیک

مرکز جک واس ام اس

games

ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت دانلود انواع بازی و رفع مشکلات بازی و آدرس amitisgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

دانلود بازی


لوگوی دوستان


بر چسب ها




دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

سه شنبه 23 اسفند 1390

دانلود بازی در همین صفحه.....

 

بازی به طور کل عوض و به شکل حیرت آوری زیبا تر از قبل شده به صورتی که شما(دوست داران ورزش کشتی کج)را مثل قبل بعد از ۲ الی ۳ ماه زده نمیکند و شما را به سمت خود میکشاند! اولین تغییر را میتوان نرم تر شدن بازی دانست!!!چون اگر شما WWE SD VS R را بازی کرده باشید حتما متوجه خواهید شد که تمام حرکات برنامه ریزی شده اند و حتی راه رفتن بازیکن نیز بسیار خشک و بی روح بود ولی هم اکنون میبینیم که خیلی راحت شما میتوانید مشاهده کنید که حرکت سوپر استار ها چقدر زیبا تر از پیش انجام میپذیرد!
دومین تغییر نیز،تغییر در کنترل بازی است که با قبل فرق کرده و بهینه تر شده است و دیگر لازم نیست با آنالوگ سمت راست کنترلر خویش فن ها را پیاده کرده و میتوانید با کلید های اصلی(Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)حریف خود را از پای در آورید!
تغییر سوم تغییری است که به صورت نه چندان مطلوب در بازی WWE Sup*er Stars هم میتوان مشاهده کرد!آن هم این است که شما قبل از زدن فینیشر باید کار خاصی را انجام دهید(اعم از فیگور های مختلف و فن های مخصوص) تا اجازه ی زدن فینیشر را داشته باشید مثلا باید برای فینیشر زدن با UnderTaker ابتدا فیگور مخصوص او را بگیرید و بعد یک TombStone بزنید یا مثلا Randy Orton ابتدا باید BackBreaker خویش را زده و بعد حالت Viper بگیرد و بعد هم Rko بزند!

تغییر بعدی را میتوان کامل تر شدن Kick Out کردن Pin ها دانست که در نسخه ی قبل یک خط میامد و یک قسمت رنگی در آن بود و شما باید یکی از دکمه ها((Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)را نگه داشته و روی خط رنگی رها میکردید ولی در این نسخه این کار را هم باید انجام دهید ولی با این تفاوت که امکان دارد شما حتی آن خط را تا شماره ی ۲ نبینید!

و تغییر بعدی که بازگشتن به بازی است به این معنی که ممکن اسن شما به کل Momentom را از دست بدهید ولی یک دفعه و با یک فن به بازی برگشته و حتی ۲ فینیشر نیز بگیرید!ضمن اینکه در این نسخه امکان نگه داری از فینیشر خود را نیز دارا میباشید و میتوانید تا ۲ فینیشر را ذخیره کنید و مثل سری قبل زمانی برای زدن فینیشر به شما داده نخواهد شد!
البته امکان بازگشت به بازی در سری قبل هم برای بعضی از استار ها وجود داشت ولی در این نسخه شاهد نو آوری هایی هم هستیم!
صدا گذاری در بازی بسیار زیبا و جذاب شده و تماشاگران بسیار با هیجان و زیبا تشویق میکنند به صورتی که شما را نیز به وجد خواهند آورد!و همین طور صدای استار ها هم مثل قبل بسیار خوب کار شده(Road To Wrestle Mania رو به یاد بیارید که چقدر زیبا صدای استار ها شبیه صدای خودشان بود)

 

گرافیک بازی نیز نسبت به نسخه قبل پیشرفت داشته ولی به شکل خیلی محسوسی هم نیست و فقط کمی بهتر از قبل کار شده ولی باز هم جای شکرش باقی است! در بازی سعی شده بر خلاف قبل به روز رسانی هم شاهد باشیم و به همین خاطر عکس هایی از جان سینا پخش شده که در آن لباس نسبتا جدیدش را دارد ولی متاسفانه فقط John Cena به این شکل بوده و Randy Orton ریش ندارد!

تصاویری از محیط بازی:

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :(برای XBOX)

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :

 

Multiupload

  

Rapidshare

 

کات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :(برای PS3)

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D: منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت پارسی گیم نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش “اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی” را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

توضیحات اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به فولدر دانلودی خود مراجعه نمایید. تمامی ویرایش ها و ادیت بازی برای اجرا بر روی CFW 3.41 و CFW3.55 صورت گرفته و شما تنها نیاز دارید که بازی را بر روی هارد دیسک اکسترنال خود ، در فولدر GAMEZ کپی کنید و اجرا کنید.

توجه: اعتبار لینک های مستقیم ۲۵ روز از تاریخ انتشار بازی بر روی وبسایت پارسی گیم خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download icon دانلود بازی WWE 12 برای PS3دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

پارت ۱Wupload   FileServe   FileSonic   Direct Link

پارت ۲Wupload   FileServe   FileSonic   Direct Link

پارت ۳Wupload   FileServe   FileSonic   Direct Link

پارت ۴Wupload   FileServe   FileSonic   Direct Link

پارت ۵Wupload   FileServe   FileSonic   Direct Link

پارت ۶Wupload   FileServe   FileSonic   Direct Link

پارت ۷Wupload   FileServe   FileSonic   Direct Link

 

دانلود بازی برای

دانلود بازی برای PS2

PS2


برای دانلود این بازی و نحوه رایت زدن آن بر روی دی وی دی به ادامه مطلب بروید ...





برای دانلود این بازی روی عکس زیر کلیک کنید.
 
رمز هاست » www.starwwe.com

رمز فایل زیپ»WrestlingEncounter

دوستان لطفا به بزرگ و کوچک بودن حروف توجه فرمائید.



آموزش رايت بازي هاي Playstation 2 پلي استيشن 2



به درخواست يكي از كاربران آموزش رايت بازي هاي PS2 رو قرار ميدم. توجه داشته باشيد كه اين آموزش براي رايت بازي هاي PS1 هم صدق ميكنه.
-
كپي بازي هاي پلي استيشن دو 2 از ديسك اورجينال

براي كپي كردن بازي هاي پلي استيشن دو از ديسك اروجينال (روش كپي ديسك) ابتدا بايد از روي ديسك بازي با استفاده از نرم افزار Nero يا Power Iso يا هر نرم افزار ديگه در اين زمينه Image بگيريد سپس با سرعت 2x يا حداكثر 4x روي ديسك خام رايت كنيد. (فرمت ايميج گرفتن هم مهم نيست، فرمت ميتونه iso يا nrg يا... باشه) البته توجه داشته باشيد كه ديسك خام هم در اجراي روان بازي در كنسول خيلي مهمه. پيشنهاد ميشه روي ديسك Princo شيشه اي رايت بشه و از ديسك هاي Badget استفاده نشه.


راهنماي قدم به قدم از طريق نرم افزار Nero

Nero Express رو اجرا كنيد.
از قسمت Image, Project, Copyي Copy Entires DVD رو انتخاب كنيد.
Source Drive و Destination Drive رو هم انتخاب كنيد.
تيك گزينه Quick Copy رو برداريد.
اون فلش كوچيك سمت چپ رو كليك كنيد تا پنجره مربوط به سرعت رايت باز بشه.
سرعت رايت رو روي 2 يا 4x تنظيم كنيد.
دكمه Copy رو پاين سمت راست بزنيد.

حالا اگه هم بخوايد از Imageي كه قبلا برداشتيد رايت كنيد: (يا ايميج هايي كه از اينترنت مثلاً از همين سايت دانلود كرديد.)

1- Nero Express رو اجرا كنيد.
2- از قسمت Image, Project, Copy قسمت Disc Image or Saved Project رو انتخاب كنيد.
3- Image مورد نظرت رو انتخاب كنيد.
4- از قسمت Current Recorder رايتر مورد نظرت رو انتخاب كنيد.
5- اون فلش كوچيك سمت چپ رو كليك كن تا پنجره مربوط به سرعت رايت باز بشه.
6- سرعت رايت رو روي 2 يا 4x تنظيم كنيد.
7- دكمه Burn رو بزنيد.


Download WWE12 For PS2

 

 


نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت13:17---9 اسفند 1391
سلام لینکهای دانلودش واسه کنسول پلی استیشن 2 کجاست؟

00
ساعت14:48---5 بهمن 1391
دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360
تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390

نویسنده : امید گرامی
3 نظر

دانلود بازی در همین صفحه.....



بازی به طور کل عوض و به شکل حیرت آوری زیبا تر از قبل شده به صورتی که شما(دوست داران ورزش کشتی کج)را مثل قبل بعد از ۲ الی ۳ ماه زده نمیکند و شما را به سمت خود میکشاند! اولین تغییر را میتوان نرم تر شدن بازی دانست!!!چون اگر شما WWE SD VS R را بازی کرده باشید حتما متوجه خواهید شد که تمام حرکات برنامه ریزی شده اند و حتی راه رفتن بازیکن نیز بسیار خشک و بی روح بود ولی هم اکنون میبینیم که خیلی راحت شما میتوانید مشاهده کنید که حرکت سوپر استار ها چقدر زیبا تر از پیش انجام میپذیرد!
دومین تغییر نیز،تغییر در کنترل بازی است که با قبل فرق کرده و بهینه تر شده است و دیگر لازم نیست با آنالوگ سمت راست کنترلر خویش فن ها را پیاده کرده و میتوانید با کلید های اصلی(Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)حریف خود را از پای در آورید!
تغییر سوم تغییری است که به صورت نه چندان مطلوب در بازی WWE Sup*er Stars هم میتوان مشاهده کرد!آن هم این است که شما قبل از زدن فینیشر باید کار خاصی را انجام دهید(اعم از فیگور های مختلف و فن های مخصوص) تا اجازه ی زدن فینیشر را داشته باشید مثلا باید برای فینیشر زدن با UnderTaker ابتدا فیگور مخصوص او را بگیرید و بعد یک TombStone بزنید یا مثلا Randy Orton ابتدا باید BackBreaker خویش را زده و بعد حالت Viper بگیرد و بعد هم Rko بزند!

تغییر بعدی را میتوان کامل تر شدن Kick Out کردن Pin ها دانست که در نسخه ی قبل یک خط میامد و یک قسمت رنگی در آن بود و شما باید یکی از دکمه ها((Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)را نگه داشته و روی خط رنگی رها میکردید ولی در این نسخه این کار را هم باید انجام دهید ولی با این تفاوت که امکان دارد شما حتی آن خط را تا شماره ی ۲ نبینید!

و تغییر بعدی که بازگشتن به بازی است به این معنی که ممکن اسن شما به کل Momentom را از دست بدهید ولی یک دفعه و با یک فن به بازی برگشته و حتی ۲ فینیشر نیز بگیرید!ضمن اینکه در این نسخه امکان نگه داری از فینیشر خود را نیز دارا میباشید و میتوانید تا ۲ فینیشر را ذخیره کنید و مثل سری قبل زمانی برای زدن فینیشر به شما داده نخواهد شد!
البته امکان بازگشت به بازی در سری قبل هم برای بعضی از استار ها وجود داشت ولی در این نسخه شاهد نو آوری هایی هم هستیم!
صدا گذاری در بازی بسیار زیبا و جذاب شده و تماشاگران بسیار با هیجان و زیبا تشویق میکنند به صورتی که شما را نیز به وجد خواهند آورد!و همین طور صدای استار ها هم مثل قبل بسیار خوب کار شده(Road To Wrestle Mania رو به یاد بیارید که چقدر زیبا صدای استار ها شبیه صدای خودشان بود)



گرافیک بازی نیز نسبت به نسخه قبل پیشرفت داشته ولی به شکل خیلی محسوسی هم نیست و فقط کمی بهتر از قبل کار شده ولی باز هم جای شکرش باقی است! در بازی سعی شده بر خلاف قبل به روز رسانی هم شاهد باشیم و به همین خاطر عکس هایی از جان سینا پخش شده که در آن لباس نسبتا جدیدش را دارد ولی متاسفانه فقط John Cena به این شکل بوده و Randy Orton ریش ندارد!

تصاویری از محیط بازی:

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 برای XBOX)

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی ما


روح خان
ساعت20:31---28 شهريور 1391
اولا بگو این برای psp هست یانه ؟؟

دوما مطمعنی 2012 است؟؟
پاسخ:سوما این برای pSP نیستو برای ایکس با کسه چهارما :مطمعنم که 2012 هست پنجما: اگر برای psP شو میخواین براتون رو وبلاگ قرار مییدیم


keley
ساعت16:34---24 خرداد 1391
yani vaghean adame bikhodi hastia koshti kaje 2010 ro gozashti ja 2012 mardom azari dg khoda azat nagzare

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی برای XBOX، دانلود بازی برای PS3، دانلود بازی برای PS2، ،
:: برچسب‌ها: دانلود از رپیدشیر با لینک مستقیم بازی های xbox 360, دانلود با لینک مستقیم WWE 12 برای XBOX360, دانلود بازی 2011 برای XBOX360, دانلود بازی XBOX360, دانلود بازی برای اکس باکس 360, دانلود بازی های Region Free برای xbox 360, دانلود بازی های جدید xbox 360, دانلود بازی کشتی کج 12 برای xbox 360, دانلود رایگان WWE 12 برای اکس باکس 360, دانلود رایگان بازی XBOX360, دانلود رایگان بازی کشتی کج 12 xbox 360, دانلود مستقیم WWE 12 برای کنسول XBOX360, دانلود نسخه Region Free بازی wwe 12, دانلود نسخه XBOX360 بازی WWE 12 با لینک مستقیم, دانلود نسخه رجیون فری بازی wwe 12, دانلود نسخه نهایی بازی WWE 12 برای xbox 360, دانلود کاور بازی WWE 12,

نوشته شده توسط امید گرامی در ساعت 16:37



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی را در این وبلاگ داشته باشد
omidgrame@gmail.com


مطالب پیشین

نسخه کم حجم بازی Need for Speed Most Wanted
دانلود بازی Final Fantasy VIII برای PC
دانلود بازی GTA: San Andreas v1.01 اندروید
دانلود بازی Wasteland 2 برای PC
iZotope Ozone Advanced v5 VST x86/x64 پلاگین میکس و مسترینگ
دانلود آلبوم موسیقی متن بازی Grand Theft Auto V
دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX ONE
دانلود بازی Dead Sky برای PC
بازی سرگرم کننده LEGO The Lord of the Rings 1.0 – آیفون و آیپد
نرم افزار تبدیل ویدیوها Any Video Converter Ultimate v5.5
دانلود مرورگر اینترنتی اپرا ۱۸ – Opera 18.0 Final
دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC
جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager v6.18.7 جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Dow
خبرهای جدید از GTA V در آذرماه
اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3
دانلود آپدیت جدید بازی Battlefield 4
رفع مشکلات بازی Assassins Creed IV Black Flag
رفع تمام مشکلات بازی Need For Speed : Rivals (نصب+اجرا+کرک+...)
دانلود بازی Need For Speed Rivals برای کامپیوتر




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by amitisgame